Dzięki temu modułowi, ze świateł długich (drogowych) uzyskujemy światła do jazdy dziennej. Moduł podłącza się pod przewody świateł drogowych.
Po włączeniu silnika, urządzenie włącza światła drogowe, które świecą na 30% swojej nominalnej mocy. Dzięki temu nie musimy montować dodatkowych lamp, i można zapomnieć o włączaniu świateł.
Moduł oszczędza paliwo, ponieważ świecą się tylko dwie przednie żarówki, zaś cała reszta jest wyłączona w przeciwieństwie do świateł mijania. Oszczędza również żarówki.
Po uruchomieniu silnika, napięcie wzrasta, ponieważ uruchamia się alternator. Układ mierzy napięcie i na tej podstawie uruchamia światła. Dodatkowo, dzięki zamontowanemu przyciskowi możemy wyregulować poziom świecenia. Układ posiada 5 stopni świecenia. Bieżące ustawienie zapisuje się w pamięci eeprom dzięki czemu nie jest tracone przy uruchomieniu.
Prezentowane urządzenie zasilane jest po stacyjce, dzięki czemu gdy samochód jest zgaszony, nie pobiera prądu.
Poniższy flim przedstawia działanie układu:
Piotr Rosenbaum
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz